Home
Diensten
LuchtvrachtZeevrachtDouaneafhandelingOpslagWegtransportVerpakkingsdienstenProviandering
ProjectenOver OnsContact
Track & TraceZending aanmelden

Zending Aanmelden

Met Spare Cargo is het aanmelden van uw zending snel en eenvoudig geregeld.

Pakket #1
+ Pakket toevoegen
Bedankt voor uw aanmelding! Wij nemen binnen een werkdag contact met u op.
Er is helaas iets fout gegaan. Neemt u contact met ons op via 010-4153033

Veelgestelde vragen

Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen over het aanmeldingsproces voor uw zending.

Hoe gaat het proces in zijn werking?

Na aanmelding van de zending ontvangt u van ons binnen 24 uur een helder overzicht van de tarieven en details voor uw zending. Na akkoord regelen wij het ophalen van u goederen op de door u gewenste locatie. Vervolgens wordt uw zending op tijd en zonder zorgen afgeleverd op de eindbestemming.

Kan ik een spoedzending aanmelden?

Dat kan zeker. Voor spoedzendingen kunt u ons bereiken op ons telefoonnummer 010-4153033. Buiten kantooruren kunt u voor urgente gevallen contact opnemen met Arthur Scholte: 06-53178699 of Stefan van Zwam: 06-43464918.

Hoe lang duurt het in behandeling nemen van een zending?

De verwerkingstijd van uw aanmelding hangt af van het type zending. Over het algemeen ontvangt u binnen 24 uur een reactie. Voor dringende zendingen kunt u ons bellen.

Wat moet ik aanleveren?

U dient alle relevante informatie over uw zending aan te leveren, zoals bestemming, afmetingen en gewicht. Indien er aanvullende documenten benodigd zijn, hoort u dit zodra wij de zending in behandeling nemen.

Kan ik mijn zending volgen?

U ontvangt van ons een trackingnummer waarmee u uw zending eenvoudig kunt volgen. Daarnaast houden wij u op de hoogte van de voortgang.

Wat als er problemen zijn?

Als er problemen optreden, neem dan direct contact met ons op. Ons team staat klaar om u te helpen. We streven ernaar om eventuele problemen snel op te lossen.

Hoe kan ik mijn zending wijzigen of annuleren?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op via e-mail of telefoon. Wij bespreken samen met u de mogelijkheden om de zending te wijzigen of te annuleren.

Wat als mijn zending uit meerdere leveringen bestaat?

Wij kunnen uw zendingen verzamelen en als één complete lading op het gewenste moment versturen. Geef dit aan bij uw aanmelding, en wij regelen de rest.

Kan ik mijn zending opslaan als deze niet direct kan worden verzonden?

Ja, wij bieden tijdelijke opslag in onze loods op Rotterdam Airport. Ook beschikken we over een douane-entrepot voor het veilig opslaan van douanegoederen.

Verzorgen jullie ook het verpakken van mijn goederen?

Absoluut! Of het nu gaat om standaardverpakking of het verpakken van ‘dangerous goods’, wij zorgen voor correcte verpakking, etikettering en documentatie.

Heeft u andere vragen?

Neem gerust contact met ons op voor hulp.

Contact
ProjectenDienstenOver OnsContact
© 2025 Spare Cargo. Alle rechten voorbehouden.
Algmene Voorwaarden